ارسال پیام در واتس‌اپ

وکیل کیفری در رشت

۱️⃣ در صورتي كه نزاع منتهي به قتل شود به حبس از يك تا سه سال.

۲️⃣ در صورتي كه منتهي به نقص عضو شود، به حبس از يك تا سه سال.

۳️⃣در صورتي كه منتهي به ضرب و جرح شود، به حبس از سه ماه تا يك سال.

همچنین این وکیل کیفری در رشت در ادامه یادآوری می نماید که: چنانچه شخصی در پیام‌رسان تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی، پیام‌های تهدیدآمیز یا توهین‌آمیز ارسال نموده است.آیا شما می‌توانید در شکوائیه خود به #اسکرین‌_شات این پیام‌ها استناد کنید؟

🔸ماده‌ی۶۵۵قانون آیین دادرسی کیفری،صورت الکترونیکی یا محتوای الکترونیکی رابه‌شرط رعایت سازوکار‌های امنیتی، همانند سند و نوشته‌ی مکتوب قابل استناد دانسته ودر تبصره ۱ آن مقرّر نموده است که هیچ‌گاه نمی‌توان صرفاً به ‌لحاظ شکل یا نحوه‌ی تبادل اطلاعات الکترونیکی،از اعتبار بخشیدن به محتوا وآثار قانونی آن خودداری نمود. ماده‌ی۶۸۵این قانون نیز تصریح کرده است که اگر داده‎های رایانه‌ای توسط طرف دعوا یا شخص ثالثی که از دعوا آگاهی ندارد،ایجاد یا پردازش یا ذخیره یا منتقل شود وسامانه‌ی رایانه‎ای یا مخابراتی مربوط به‌نحوی درست عمل کند که به صحت و تمامیت،اعتبار و انکارناپذیری داده‎ها خدشه وارد نشود،قابل استناد است.

وکیل کیفری در رشت

وکیل کیفری در رشت ادامه می دارد، بنابراین در صورتی که مرجع قابل اعتمادی مانندپلیس فتا اصالت اسکرین‌شات ارائه‌شده از سوی اصحاب دعوا را تأیید کند می‌تواند بر مبنای آن قضاوت کند.

 

جهت ارتباط با موسسه حقوقی فرزانگان عدالت « گیلان وکالت» می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن مؤسسه: ۸۶-۳۸-۲۶-۳۳-۰۱۳

همراه موسسه: ۳۰۵۳-۴۳۰-۰۹۱۱

نکته ۱- مشاوره حقوقی به صورت حضوری با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق الذکر ارائه می گردد.

نکته۲ – مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی- آنلاین امکانپذیر می باشد.

نکته۳-  مشاوره حقوقی حضوری -غیر حضوری دارای هزینه میباشد.

نکته ۴- حق الوکاله قابلیت اقساط دارد. زمان ملاقات به وقت ایران رشت : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.

سایر مطالب مرتبط:

وکیل چک در رشت

وکیل تصرف عدوانی در رشت

بهترین وکیل ملکی گیلان

وکیل کیفری در رشت

وکیل خانم در رشت

وکیل ارث در رشت

وکیل طلاق در رشت – گیلان

وکیل مطالبه مهریه رشت

وکیل طلاق توافقی در رشت

وکیل انتقال مال غیر رشت