ارسال پیام در واتس‌اپ

موسسه حقوقی فرزانگان عدالت در رشت

مدیریت
مؤسسه حقوقی فرزانگان عدالت به مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی با تجربه ای بیش از سیزده سال سابقه حرفه ای- وکالتی در امور مختلف حقوقی از جمله وکالت تخصصی در کلیه دعاوی ملکی، مطالبات و اسناد تجاری، کیفری، خانواده و … اداره و مدیریت می گردد.

اهداف مؤسسه حقوقی فرزانگان

موسسه حقوقی فرزانگان عدالت که متشکل از کادری مجرب و موفق از وکلای باتجربه و متخصص در رشت-گیلان می باشد علاوه بر انجام موضوعات قانونی تعریف شده به موجب اساسنامه و ارائه خدمات حقوقی ارزنده از جمله مشاوره حقوقی-وکالت تخصصی در رشت و استان گیلان، جهت ارتقاء فرهنگ و دانش حقوقی عموم نیز با استفاده از منابع حقوقی داخلی و بین المللی ، نظریات متخصصین علم حقوق اعم از اساتید محترم دانشگاه، وکلای پایه یک دادگستری، حقوقدانان و…نیز اقدام نموده و در این خصوص با افتخار از تمامی حقوقدانان و وکلای محترم در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید.

در موسسه حقوقی فرزانگان عدالت همواره تلاش بر این بوده است که چکیده ای از تجربیات و قوانین حقوقی را در قالب اطلاع رسانی حقوقی در اختیار هموطنان قرار دهد. مؤسسه حقوقی فرزانگان عدالت به اصل اطلاع رسانی و آگاه سازی عموم از حقوق خود اعتقاد داشته و همواره تلاش می نماید با رعایت کامل حقوق همکاران و عموم مردم به این مهم ادامه دهد.

رسالت موسسه حقوقی فرزانگان عدالت

۱-مدیریت و انتشار دانش حقوقی بر اساس نیازهای مخاطبین و حقوق دانان

۲- اطلاع رسانی هدفمند بر اساس نیازهای روز جامعه

۳- ارائه ابزارهای با کیفیت و قابل دسترس جهت تسهیل در دسترسی محتوا و خدمات حقوقی

۴- پژوهش و بررسی دقیق بر روند امور حقوقی و ارائه آنها در قالب آموزش های حقوقی

موسسه حقوقی فرزانگان عدالت واقع در رشت-گیلان با تمامی توانمندیهای یاد شده جهت نیل به اهداف بهینه شما سرور گرامی و سایر مسئولین امر همگام و همسو می گردد.

جهت ارتباط با موسسه حقوقی فرزانگان عدالت « گیلان وکالت» می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن مؤسسه: ۵۶۱-۲۶۱-۳۳-۰۱۳

همراه موسسه: ۳۰۵۳-۴۳۰-۰۹۱۱

نکته ۱- مشاوره حقوقی به صورت حضوری با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق الذکر ارائه می گردد.

نکته ۲ – مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی- آنلاین امکانپذیر می باشد.

نکته ۳-  مشاوره حقوقی حضوری -غیر حضوری دارای هزینه میباشد.

نکته ۴- حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

زمان ملاقات به وقت ایران رشت : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.