ارسال پیام در واتس‌اپ

وکیل طلاق در تهران

مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی با وکیل متخصص  ، سرکار خانم محبوبه توکلی وکیل پایه یک دادگستری ، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری مرکز ( تهران) با بیش از ۱۷ سال سابقه حرفه ای وکالت در محاکم ایران از جمله محاکم تهران- مشهد – گیلان و …

✍ مشاوره حقوقی _وکالت تخصصی در انواع دعاوی خانواده: مانند مطالبه مهریه، طلاق، طلاق توافقی، عدم تمکین…

✍ مشاوره حقوقی_وکالت تخصصی در انواع دعاوی وصایت،، ارث، گواهی انحصار وراثت، تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث…

✍ مشاوره حقوقی_ وکالت تخصصی در انواع دعاوی تجاری مانند چک،  سفته ، وصول مطالبات …

✍ مشاوره حقوقی- وکالت تخصصی در دعاوی ملکی، املاک و اراضی در مشهد مانند: دعاوی خلع ید، رفع تصرف عدوانی،  الزام به تنظیم سند رسمی، املاک مشاع، تخلیه املاک تجاری،اثبات مالکیت…

✍ مشاوره حقوقی-وکالت تخصصی در، فسخ معامله، فسخ قرارداد…

تعریف طلاق

طلاق از نظر لغوی به معنی باز کردن گره و رها کردن است از نظر حقوقی به معنی انحلال نکاح دائم با رعایت تشریفات و شرایط مقرر در قانون می‌باشد.

بنابراین طلاق ویژه نکاح دائم است و از بین رفتن نکاح موقت از طریق پایان مدت معین نکاح موقت صورت می‌گیرد.

ارکان طلاق

صیغه طلاق مرد
طلاق دهنده
زن طلاق داده شده
گواه گرفتن بر اجرای صیغه طلاق یعنی حضور دو شاهد عادل در مجلس طلاق که صیغه طلاق را بشنوند.

تعریف عده

اگر نکاح به واسطه فوت شوهر، طلاق، فسخ یا بذل مدت منحل شود مدتی به نام عده آغاز می‌شود که در این مدت زن نمی‌تواند با دیگری ازدواج کند. این مدت با توجه به نوع پایان ازدواج (مرگ همسر یا طلاق یا فسخ نکاح)، نوع ازدواج (دائم یا موقت) و باردار بودن یا نبودن زن متغیر است. فلسفه وضع عده جلوگیری از اختلاط نسل و احترام به رابطه زناشویی سابق و تعبد است.

وکیل طلاق در تهران

در صورتی که زن در هنگام عده با مردی ازدواج کند ازدواج آنان باطل است و در صورت آگاهی از حکم عده، ازدواج آن مرد و زن با یکدیگر برای همیشه حرام می‌شوند.

مدت عده طلاق در قانون ایران چقدر است؟

عده طلاق در ازدواج دائم سه ماه و در عقد موقت ۴۵ روز است. اگر در زمان طلاق زن باردار باشد عده او با زایمان حتی اگر چند لحظه بعد از طلاق باشد پایان می‌یابد.
اگر در زمان طلاق زن باردار باشد عده او با زایمان پایان می‌یابد. حتی اگر چند لحظه بعد از طلاق وضع حمل کند.

زنان فاقد عده طلاق

به موجب ماده ۱۱۵۵ قانون مدنی ۲ دسته از زنان لازم نیست در صورت طلاق عده نگاه دارند این ۲ دسته عبارتند از:

۱- زن یائسه
۲- زناني که قبل از رابطه جنسي طلاق داده شده‌اند.

اقسام طلاق

بر اساس قانون مدنی اقسام طلاق بر طبق قواعد فقهی مقرر شده اند . اقسام طلاق بر اساس اثری که خواهد داشت را می توان به سه دسته تقسیم نمود.

۱- طلاق رجعی:  به این معناست که در زمان عده (مدت سه ماه و ده روز)
می توان از طلاق رجوع کرد و رابطه زناشویی با این طلاق کاملا از بین نرفته است.
۲-‌ طلاق بائن: بر خلاف طلاق رجعی در طلاق بائن با انجام طلاق رابطه زناشویی پایان می یابد و زن و شوهر کاملا از هم جدا می شوند. و مرد دیگر نمی تواند در دوران عده به زن رجوع نماید. چنانچه زن و مرد بخواهند دوباره به زندگی مشترک برگردند باید دوباره نسبت به عقد ازدواج مبادرت نمایند.

انواع دیگر طلاق

انواع طلاق عبارتند از:
۱- طلاق از طرف مرد
۲- طلاق از طرف زن
۳- طلاق توافقی
هر کدام از این نوع طلاق ها شرایط و آثار متفاوتی دارند که در ادامه به تشریح مفصل آن خواهیم پرداخت.

وکیل طلاق در تهران

۱- طلاق از طرف مرد نیازمند دلیل نیست. اما دادگاه رسیدگی کننده طبق ماده ۲۹ قانون حمایت خانواده مکلف است در ضمن صدور رأی طلاق نسبت به حقوق مالی زوجه از جمله مهریه، اجرت المثل… تعیین تکلیف کند.
در این موضوع دو حالت متصور است:

۱- اگر قبل از دادخواست طلاق از جانب زوج و یا در اثنای رسیدگی دادگاه، زوجه دادخواست مهریه داده باشد دادگاه رسیدگی کننده به طلاق به آن پرونده مهریه که ممکن است در همان شعبه باشد و یا شعبه دیگر استناد می کند بدیهی است اگر مرد بخواهد در این حالت تقاضای تقسیط  مهریه (اعسار از پرداخت دفعی مهریه) کند می بایستی در شعبه ای که رای مهریه صادر شده است دادخواست اعسار از پرداخت تقدیم دادگاه کند.

۲- حالت دوم این است که زن دادخواست مهریه نداده است ولی مرد دادخواست طلاق داده است. در این جا پس از صدور حکم طلاق، زوج (مرد) می تواند در همان دادگاهی که به طلاق رسیدگی کرده است دادخواست اعسار از پرداخت مهریه مندرج در عقدنامه و دادنامه طلاق را به طرفیت همسر و از طریق دفاتر خدمات قضایی ثبت کند. دادگاه پس از تعیین وقت و استماع شهادت شهود زوج و همچنین اظهارات زوجه در خصوص تقسیط مهریه تصمیم گیری می کند و رای صادر می کند.
نکته مهم این است که اجرای طلاق از طرف مرد و ثبت آن موکول می شود به تعیین تکلیف دادخواست اعسار مرد، اگر دادگاه اعسار را نپذیرد تا همه مهریه ای که استحقاق زن است پرداخت نشود امکان ثبت طلاق نیست و اگر دادگاه اعسار را بپذیرد با پرداخت پیش پرداخت تعیین شده توسط دادگاه و سایر حقوق مالی زوجه که در دادنامه آمده است دادنامه طلاق از جانب زوج ثبت می گردد ولی رویه دادگاه چنین است که بعضی از شعب به طور کلی اعسار مرد را در زمانی که درخواست طلاق داده است نمی پذیرند و طلاق را موکول به پرداخت کامل حقوق مالی زوجه می کنند و بعضی از شعب دادگاه خانواده نیز می پذیرند.

۲- درخواست طلاق زن از دادگاه خانواده علی رغم مخالفت شوهر، نیازمند دلیل است.
اگر زنی وکالت از سوی شوهر در طلاق دادن خود نداشته باشد یا باید یکی از شروط ۱۲ گانه ضمن عقد ازدواج را اثبات نماید یا برای دادگاه ثابت نماید که ادامه زندگی مشترک با شوهر باعث عسر و حرج او می باشد. لذا صرف این که زنی بگوید با همسرم تفاهم اخلاقی ندارم دارم دلیل محکمه پسندی برای امر طلاق نخواهد بود.

نکته: طلاق از جانب زوجه، از تخصصی ترین دعاوی مرتبط با امور خانواده می باشد لذا وجود وکیل در این نوع از طلاق ( طلاق از سوی زوجه) بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

وکیل طلاق در تهران

 

شرایط دوازده گانه سند ازدواج برای طلاق

سند رسمی ازدواج كه در دفاتر ازدواج ثبت مي‌شوند داراي بند‌هايي هستند كه در صورت امضاء از سوي شوهر، زن اين اختيار را خواهد داشت كه پس از حصول اين شرايط راسا در دادگاه‌هاي خانواده حاضر شده و تقاضاي طلاق نمايد.

در بند «الف» اين عقد نامه‌ها آمده است: ضمن عقد نكاح خارج لازم زوج شرط كرد هرگاه طلاق بنا به درخواست زوجه نباشد و طبق تشخيص دادگاه تقاضاي طلاق ناشي از تخلف زن از وظايف همسري يا سوء اخلاق و رفتار وي نبود، زوج موظف است تا نصف دارايي موجود خود را كه در ايام زناشويي با او به دست آورده است طبق نظر دادگاه بلاعوض به زوجه منتقل كند.

در بند «ب» آن نيز ضمن عقد نكاح خارج لازم زوج به زوجه وكالت بلاعزل با حق توكيل غير مي‌دهد كه زن در صورت تحقق شرايطي، از ناحيه مرد وكيل است خودش شخصاً يا با انتخاب فرد ديگري به عنوان وكيل به دادگاه مراجعه كند و پس از اثبات ادعا، درخواست طلاق كند.

وکیل طلاق در تهران

شروط ضمن عقد نكاح شامل ۱۲ شرط است كه به آن شروط دوازده گانه عقد نكاح مي‌گويند. اين شروط عبارتند از :

۱- زن مي‌تواند از دادگاه تقاضاي صدور طلاق كند، در صورت خودداري شوهر از دادن خرجي زن و انجام ساير حقوق واجب زن به مدت ۶ ماه.

۲- دومين شرط ذكر شده در عقدنامه كه به زن اجازه طلاق مي‌دهد، بدرفتاري زوج است به حدي كه ادامه زندگي را براي زوجه غير قابل تحمل كند.

۳- سومين شرطي كه با وجود آن زن اختيار طلاق دارد، بيماري خطرناك غير قابل درمان مرد است در حدي كه سلامت زن را به خطر اندازد.

۴- شرط چهارم ديوانه بودن مرد است در زماني كه امكان فسخ وجود ندارد.

۵- پنجمين شرط مندرج در عقدنامه، اشتغال مرد به كاري است كه به حيثيت و آبروي زن و مصالح خانوادگي او لطمه بزند در اين صورت زن مي‌تواند تقاضاي طلاق كند.

۶- محكوميت شوهر به مجازات ۵ سال حبس يا بيشتر، يا به جزاي نقدي كه بر اثر ناتواني از پرداخت، منجر به ۵ سال بازداشت شود يا به حبس و جزاي نقدي كه مجموعاً منتهي به ۵ سال بازداشت يا بيشتر شود و حكم مجازات در حال اجرا باشد نيز يكي ديگر از شروط ضمن عقد نكاح است كه به زن امكان مطلقه شدن را مي‌دهد.

۷- ابتلاء زوج به هر گونه اعتياد مضري كه به تشخيص دادگاه به اساس زندگي خانوادگي خللي وارد آورد و ادامه زندگي را براي زوجه دشوار كند مانند اعتيادي كه منجر به بيكاري مرد، فروش اثاثيه منزل و وارد نمودن ضرر به سلامت جسمي و روحي زن و فرزند شود.

۸- هشتمين شرطي است كه به استناد آن زن حق طلاق مي‌يابد. چنانچه زوج زندگي خانوادگي را بدون عذر موجه ترك كند يا اينكه ۶ ماه متوالي بدون عذر موجه غيبت كند، زن مي‌تواند با مراجعه به دادگاه و بدون حضور شوهر طلاق خود را ثبت كند.

۹- از جمله مواردي كه دادگاه تقاضاي زن را براي طلاق مي‌پذيرد و در عقدنامه نيز ذكر شده، محكوميت قطعي زوج بر اثر ارتكاب به جرم و اجراي هر گونه مجازات اعم از حد و تعزير است كه مغاير با حيثيت و شئون خانوادگي زن باشد تشخيص اين امر نيز با توجه به وضع و موقيعت زن و عرف و موازين ديگر با دادگاه است.

۱۰- دهمين شرط از شروط دوازده گانه عقد نكاح، بچه‌دار نشدن مرد پس از گذشت ۵ سال از زندگي مشترك به جهت عقيم بودن يا عوارض جسمي ديگر است كه در اين صورت زن مي‌تواند تقاضاي طلاق كند.

۱۱- همچنين چنانچه زوج مفقودالاثر شود و ظرف ۶ ماه پس از مراجعه زوجه به دادگاه پيدا نشود نيز دادگاه حكم طلاق را صادر مي‌كند.

۱۲- آخرين شرطي كه زوج در عقدنامه آن را امضا مي كند و اختيار طلاق را به همسرش مي‌دهد، ازدواج مجدد مرد بدون اجازه همسر است كه در صورت وقوع اين مورد، زن حق طلاق را از مرد مي‌گيرد.

بنابراین تحقق يكي از شرايط دوازده گانه و اثبات آن در دادگاه، زن مي‌تواند با استفاده از وكالت ضمن عقد با مراجعه به دادگاه خانواده و طي تشريفات قانوني نسبت به اجراي طلاق اقدام كند.

وکالت رسمی زوجه در طلاق

وکالت زن در طلاق از سوی مرد به دو روش امکان پذیر است.
۱- یا به صورت شرط ضمن عقد نکاح که در سند ازدواج درج می شود.
۲- یا به صورت مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی و اخذ وکالت در طلاق از سوی زوج.
اگر زوج خارج از کشور باشد اعطای وکالت از طریق تنظیم وکالتنامه طلاق در سفارت یا کنسولگری ایران انجام می گردد.

۲- اگر وکالت در طلاق به صورت شرط در ضمن عقد نکاح (سند ازدواج) باشد چون به اصطلاح حقوقی عقد ازدواج دائم، قراردادی لازم است، وکالت مذکور قابل عزل نیست به عبارت دیگر مرد (موکل) نمی تواند زن (وکیل) را عزل نماید.

وکیل طلاق در تهران

۳- اگر وکالت در طلاق بعد از عقد و در دفترخانه به زوجه یا شخص دیگری داده شود از سوی مرد قابل عزل است. مگر این که مدت داشته باشد و تا مدت مشخصی مرد حق عزل را از خود ساقط کرده باشد و یا این که در ضمن عقد لازمی وکالت اخذ شده باشد. مرسوم است که در خود وکالت در طلاق، قابلیت عزل و یا عدم عزل و یا مدت آن را درج می کنند.

۴- اعطای وکالت در طلاق به زن از سوی مرد به این معنا نیست که مرد دیگر نمی تواند همسرش را طلاق بدهد.

عبارت عامیانه حق طلاق به زن غلط است.

اساسا واگذاری حق طلاق از سوی مرد به زن و یا هر شخص دیگری از لحاظ حقوقی غلط است. چون حق طلاق قابل واگذاری نیست. لذا زوج(شوهر) فقط می‌تواند به دیگری از جمله زوجه (زن) وکالت جهت طلاق اعطا کند نه اعطای حق طلاق.

 

 

وکیل طلاق در تهران

مرد می تواند وکالت برای طلاق را به غیر از همسرش نیز واگذار نماید فرض کنید مردی مقیم خارج از کشور است، و به برادرش در ایران از طریق وکالتی که در سفارت یا کنسولگری ایران در کشور محل اقامت تنظیم کرده، وکالت برای طلاق همسرش را می دهد.

هیچکس از جمله زنی که از مرد وکالت طلاق دارد نمی تواند بدون وکیل دادگستری وکالت را اعمال نماید به عبارت دیگر کسی می تواند در دادگاه وکالت کند که وکیل دادگستری باشد. در وکالت در طلاقی که مثلا زن از شوهر دارد، برای طلاق باید از طریق انتخاب وکیل دادگستری برای همسر اقدام نماید. در این راستا زن به استناد وکالتنامه طلاق به وکیل دادگستری مراجعه می کند و بر طبق حدود اختیارات وکالتنامه، برای شوهر وکیل انتخاب می کند و وکیل منتخب، وکیل مع الواسطه شوهر می شود.

کامل بودن متن وکالت در طلاق بسیار اهمیت دارد و متاسفانه متن وکالتنامه های طلاقی که در بسیاری از دفاتر اسناد رسمی استفاده می شود ممکن است ناقص باشد. لذا توصیه می گردد در این خصوص نیز با وکیل مجرب و متخصص در دعاوی طلاق مشورت نمایید.

طلاق توافقی

طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن زوج و زوجه (زن و شوهر) بنا به هر دلیلی به این نتیجه و قطعیت می‌رسند که امکان ادامه زندگی مشترک برایشان مقدور نیست و تصمیم به جدایی و طلاق می‌گیرند و در ارتباط با کلیه مسائل مربوط به زندگی مشترک و دیون و تکالیف آن با یکدیگر به تفاهم و توافق می‌رسند. در واقع شرایط طلاق توافقی همانطور که از نام آن پیداست کاملاً بستگی به توافقات زوجین دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

تعیین و تکلیف وضعیت حضانت فرزند یا فرزندان مشترک، نفقه زوجه و فرزندان، مهریه، نفقه، جهیزیه، اجرت المثل دوران زوجیت و… مواردی که زوجین در مورد آن تفاهم دارند برای دادگاه نیز محترم و قابل قبول است و چنانچه آن موارد توافقی در صلاحیت رسیدگی دادگاه باشد، دادگاه آن موارد را نیز در دادنامه (گواهی عدم امکان سازش) درج می نماید.

توجه: چنانچه متقاضیان طلاق توافقی خواستار اخذ وکیل در انجام پروسه طلاق توافقی در دادگاه مربوطه باشند، وکلای متخصص در طلاق توافقی در خصوص تنظیم توافقات، موکلین خود را یاری نموده و کلیه توافقات را وفق موازین قانونی و به لسان حقوقی مکتوب نموده و در قالب یک سند عادی و تحت عنوان یک توافقنامه ای قانونی که حائز آثار حقوقی می باشد تنظیم می نمایند تا چنانچه مورد پذیرش موکلین (زوجین) قرار گرفت آنرا بعنوان یک توافقنامه فی مابین امضاء نمایند و به ضمیمه دادخواست تقدیمی پیوست کرده و در دادگاه به آن استناد نمایند.

همچنین کلیه مراحل و اقدامات لازم بدون حضور زوجین یا موکل از جمله: حضور در مراجع قضائی، دادگاه خانواده، دفترخانه ثبت طلاق جهت اجرای صیغه طلاق و… توسط وکلای مجرب و متعهد اعم از وکیل آقا یا وکیل خانم انجام می‌گردد.

در طلاق توافقی هر توافقی میتواند برای طرفین حائز آثار حقوقی باشد بالأخص در خصوص حقوق مالی زوجه لذا اخذ یک وکیل مجرب و متخصص در امر طلاق توافقی می‌تواند اقدامی معقول و تصمیمی منطقی باشد.

وکیل طلاق در تهران

تفاوت حکم طلاق و گواهی عدم امکان سازش جهت اجرای صیغه طلاق

۱- چنانچه دادگاه درباره موضوعی حکم صادر کند، به طور کامل آن را بررسی می‎کند، دلیل اقامه دعوی را بررسی می‎کند، دفاعیات دو طرف را می‎شنود و در نهایت تصمیم می‎گیرد که به نفع چه کسی و چگونه حکم صادر کند. در اصطلاح حقوقی به این روند ، ورود دادگاه به ماهیت دعوا، می‎ گویند. یکی از این موارد زمانی است که زن بدون داشتن وکالت در طلاق به دادگاه درخواست طلاق دهد. اما دادگاه زمانی گواهی عدم امکان سازش صادر می‎کند که لزومی برای ورود به ماهیت دعوی وجود ندارد و فقط قصد دارد تصمیم به طلاق را تایید کند.

۲.طبق قانون حمایت خانواده مدت اعتبار حکم طلاق شش ماه از تاریخ ابلاغ رای فرجامی یا انقضای مهلت فرجام‎خواهی است اما گواهی عدم سازش اگر تا سه ماه به دفترخانه ارائه نشود، دیگر اعتبار ندارد.

۳- در حکم طلاق دستور دادگاه به جدایی است اما در گواهی عدم سازش  فقط اجازه طلاق صادر شده است و در صورتی که در مدت مشخص شده که ۳ ماه است، طلاق ثبت نشود به منزله انصراف از جدایی محسوب می شود.

اگر دادگاه حکم طلاق صادر کرده باشد و این حکم قطعی شود به دستور دادگاه در دفاتر طلاق به ثبت می رسد و انصراف یا عدم انصراف زن و شوهر از توافق تاثیری ندارد ولی اگر دادگاه گواهی عدم امکان سازش صادر کرده باشد و نه حکم طلاق، باید گفت چنانچه متقاضی صدور گواهی عدم امکان سازش زوج باشد و به درخواست او گواهی مزبور از دادگاه صادر شود، این گواهی صرفا اجازه طلاق است نه حکم طلاق. لذا نمی توان زوج را به طلاق مجبور کرد و زوجه نمی تواند از دادگاه الزام او را به اجرای صیغه طلاق درخواست کند، زیرا حق استفاده از این گواهی با زوج می باشد.

اگر متقاضی صدور گواهی عدم امکان سازش زن باشد و علت این درخواست تحقق شرط وکالت مندرج در سند ازدواج باشد، زن می تواند با استفاده از آن وکالتی که از شوهرش هنگام عقد ازدواج گرفته خود را مطلقه نماید و نیازی به حضور زوج یا نماینده دادگاه نیست.
اگر درخواست صدور گواهی از سوی طرفین و به اصطلاح طلاق توافقی باشد و پس از صدور گواهی شوهر از توافق خود انصراف نماید و نخواهد، همسرش را طلاق دهد نمی توان او را مجبور به اجرای صیغه طلاق کرد.

همچنین چنانچه حکم طلاق صادر نشده باشد و گواهی عدم امکان سازش صرفا به علت بذل مهریه از سوی زوجه و قبول آن از طرف شوهر صادر شود و قبل از اجرای صیغه طلاق، زوج منصرف شود نمی توان زوج را به اجرای صیغه طلاق اجبار کرد.

وکیل طلاق در تهران

 

 

مزایای حضور وکیل در انواع دعاوی طلاق

در صورت اختیار وکیل نیازی به حضور طرفی که وکیل دارد در تمام مراحل دادگاه نیست.برای کسانی که تا کنون با دادگاه اصطلاحا سر و کار نداشته اند، گذشته از نا آگاهی نسبت به دعاوی خانواده ، استرس و اضطراب مواجه با قاضی و حضور در دادگاه وجود دارد. بدیهی است طرفی که وکیل اختیار کند دچار اینگونه اضطراب ها نخواهد شد.

عده ای از مردم با توجه به شخصیت، شغل و سایر مسایل معتقدند که اگر در مجتمع قضایی خصوصا دادگاه خانواده حضور پیدا کنند چه بسا که با شخص آشنا و یا از اقوام رو به رو شوند و به باور آنها این موضوع خوب نیست، گذشته از درست و غلط بودن این اعتقاد که جنبه شخصی دارد، حضور وکیل به جای موکل این مشکل را حل می کند. توصیه بر این است که حتی الامکان در تمام مراحل از وکیل استفاده کنید. اگر شخصی تمایل به حضور در دادگاه را ندارد بهتر است وکیل متخصص طلاق در کنار وی باشد. انجام مراحل اقامه دعوی توسط وکیل دادگستری به دلیل آشنا بودن به شعب دادگاه و رویه آن ها سریعتر خواهد بود.

وکیل طلاق در تهران

به تجربه ثابت شده است و به کرات مشاهده گردیده است که در زمان طرح دعاوی خانواده از جمله دعاوی طلاق بین زن و شوهر و اطرافیان آن ها تنش و درگیری وجود داشته است. طلاق اولین راه حل نیست بلکه آخرین آنهاست. ثانیا به هر دلیل اگر تصمیم قطعی برای طرح دعاوی خانواده گرفتید برای حفظ حرمت طرفین و جلوگیری از تنش و درگیری مضاعف بخصوص در راستای عدم آسیب روانی و حفظ آرامش زوجین و فرزندان.

منطقی است که امر طلاق را توسط یک وکیل متخصص در طلاق انجام دهید. در دعاوی خانواده بین بعضی از زوجین بی اعتمادی شدید وجود دارد و زوجین بیم آن را دارند که طرف مقابل ممکن است او را فریب دهد. برای جلوگیری از این موضوع، داشتن وکیل مجرب و متعهد بهترین راه حل است.

 

وکیل خانم در تهران = رعایت اصول قانونمندی و پرستیژ حرفه ای *

نکته ۱- مشاوره حقوقی به صورت حضوری صرفا با تعیین وقت قبلی ارائه می گردد.

نکته ۲- مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی- آنلاین امکانپذیر می باشد.

نکته ۳- مشاوره حقوقی حضوری- غیر حضوری دارای هزینه می باشد.

نکته ۴- حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

جهت ارتباط با دفتر حقوقی سرکار خانم محبوبه توکلی وکیل پایه یک دادگستری لطفاً در ساعات تعیین شده و با شماره های ارتباطی ذیل تماس حاصل فرمایید.

ساعات پاسخگویی به وقت ایران- تهران
صبح ها ۲-۹ عصر ها ۸-۴

شماره های تماس:

۰۹۱۱۴۳۰۳۰۵۳

وکیل خوب در تهران
وکیل خوب تهران
وکیل خانم تهران
بهترین وکیل خانم در تهران
بهترین وکیل خانم تهران
وکیل خوب خانم در تهران
وکیل خوب خانم تهران
وکیل متخصص خانم در تهران
وکیل متخصص خانم تهران
وکیل خانواده در تهران
وکیل طلاق در تهران
وکیل طلاق تهران
وکیل ملکی در تهران
وکیل ملکی تهران
وکیل خوب ملکی در تهران
بهترین وکیل ملکی در تهران
بهترین وکیل ملکی تهران