ارسال پیام در واتس‌اپ

وکیل خوب ملکی در تهران

مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی با وکیل متخصص  ، سرکار خانم محبوبه توکلی وکیل پایه یک دادگستری ، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری مرکز ( تهران) با بیش از ۱۷ سال سابقه حرفه ای وکالت در محاکم ایران از جمله محاکم تهران- مشهد – گیلان و …

✍ مشاوره حقوقی _وکالت تخصصی در انواع دعاوی خانواده: مانند مطالبه مهریه، طلاق، طلاق توافقی، عدم تمکین…

✍ مشاوره حقوقی_وکالت تخصصی در انواع دعاوی وصایت،، ارث، گواهی انحصار وراثت، تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث…

✍ مشاوره حقوقی_ وکالت تخصصی در انواع دعاوی تجاری مانند چک،  سفته ، وصول مطالبات …

✍ مشاوره حقوقی- وکالت تخصصی در دعاوی ملکی، املاک و اراضی در مشهد مانند: دعاوی خلع ید، رفع تصرف عدوانی،  الزام به تنظیم سند رسمی، املاک مشاع، تخلیه املاک تجاری،اثبات مالکیت…

✍ مشاوره حقوقی-وکالت تخصصی در، فسخ معامله، فسخ قرارداد…

✍ دعاوی ملکی _ املاک_ اراضی و مالکیت، دعاوی بسیار مهم، تخصصی و پیچیده ای است لذا مستلزم کسب مشاوره و صلاحدید از اهل فن کاردان و متخصص آن خواهد بود و می بایست توسط وکیل _ وکلای متخصص که در دعاوی ملکی _ املاک دانش علمی و تجربه عملی دارند، مورد بررسی دقیق حقوقی قرار گیرد.

چنانچه در اثر عدم آگاهی حقوقی برای طرح یک دعوایی در مرجع قضایی، عنوان اشتباهی انتخاب شود مثلا موضوع یک دعوی ملکی خلع ید است و می بایست دعوی خلع ید اقامه شود ولی در اثر عدم دانش حقوقی دعوی تخلیه ید مطرح شود دادگاه قرار عدم استماع دعوا صادر می کند و کلیه هزینه های دادرسی و ابطال تمبر که پرداخت شده است دیگر قابل استرداد نیست.

بنابراین داشتن علم و دانش حقوقی در طرح انواع و اقسام دعاوی بویژه دعاوی ملکی و تجاری که بسیار دعاوی حساس و مهمی می باشد از تخصص و اهمیت به سزایی برخوردار است. لذا در این موارد عقل و منطق ایجاب میکند که در طرح امور حقوقی علی الخصوص انواع دعاوی ملکی و تجاری از وکیل متخصص و مجرب که در آن زمینه سابقه، تخصص و مهارت ویژه دارد مشاوره حقوقی کسب نموده و عندالزوم از وکالت تخصصی وی بهره مند گردید.

« مصادیق مهم دعاوی ملکی »

۱- دعوی خلع ید

۲- دعوی رفع تصرف عدوانی

۳- دعوی الزام به تنظیم سند رسمی

۴- دعوی تخلیه املاک اعم از املاک تجاری یا مسکونی

۵- موضوع انتقال ملک غیر

۶- دعاوی افراز و فروش ملک مشاع

۷- دعوی ابطال معامله معارض ملک

۸- دعوی فسخ مبایعه نامه ملکی

۹- دعوی ابطال مبایعه نامه ملکی

۱۰- دعاوی موجر و مستأجر

۱۱- دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه

« دعوی خلع ید »

✍ هر دعوای حقوقی که در دادگاه مطرح می‌شود، دارای شرایط و ارکان جداگانه‌ای است. بنابراین رسیدگی به هر دعوا منوط به تحقق ارکان و شرایط تشکیل ‌دهنده آن دعوا و مستلزم تقدیم دادخواست مطابق مقررات قانونی است. زمانی که خواهان دادخواستی به خواسته خلع ید به دادگاه تقدیم می‌نماید، وجود شرایط و ارکان تشکیل‌ دهنده این دعوی خلع ید میبایست رعایت گردد.

وکیل خوب ملکی در تهران

✍ ارکان دعوای خلع ید ۴ مورد است که برای اقامه دعوا در خصوص آن، باید این ارکان را در نظر گرفت و دادگاه نیز مکلف است بر اساس این ارکان، به موضوع رسیدگی کند. اهمیت این ارکان به حدی است که در صورتی که تنها یک حکم صدق نکند، امکان ادامه پرونده در مراجع قضایی وجود ندارد.

✍ دعوی خلع ید و اساسا دعاوی ملکی _ املاک_ اراضی و مالکیت، دعاوی بسیار مهم، تخصصی و پیچیده ای است لذا مستلزم کسب مشاوره و صلاحدید از اهل فن کاردان و متخصص آن خواهد بود و می بایست توسط وکیل وکلای متخصص که در دعاوی ملکی _ املاک دانش علمی و تجربه عملی دارند، مورد بررسی دقیق حقوقی قرار گیرد.

 

 

« دعوی تصرف عدوانی »

✍ تصرف عدوانی عبارت است از تسلط بر مال متعلق به دیگران بدون داشتن مجوز قانونی.

✍ موضوع تصرف عدوانی از دو جنبه حقوقی و کیفری قابل رسیدگی است.

✍ دعوای تصرف عدوانی، چه از جنبه کیفری و چه از لحاظ حقوقی، از دعاوی مبتلا به جامعه است.
در دعوای تصرف عدوانی فرد می‌تواند هم از طریق حقوقی و هم از طریق کیفری اقدام نماید و در انتخاب آنها تا حدودی اختیار دارد؛ اما نحوه اثبات و اقدامات فرد در هر یک از این انتخاب‌ها متفاوت است.

وکیل خوب ملکی در تهران

✍ دعوی رفع تصرف عدوانی و اساسا دعاوی ملکی _ املاک_ اراضی و مالکیت، دعاوی بسیار مهم، تخصصی و پیچیده ای است لذا مستلزم کسب مشاوره و صلاحدید از اهل فن کاردان و متخصص آن خواهد بود و می بایست توسط وکیل وکلای متخصص که در دعاوی ملکی _ املاک دانش علمی و تجربه عملی دارند، مورد بررسی دقیق حقوقی قرار گیرد.

«معامله ملک در رهن بانک »

✍ معاملات املاک در رهن بانک نیز ریسک بالایی دارند. چون فروشنده می‌تواند ملک را به طور همزمان از طریق قولنامه به چندین نفر بفروشد و مرتکب انتقال مال غیر و کلاهبرداری گردد.
برای فروش ملک در رهن بانک راهکارهای حقوقی متفاوتی وجود دارد ولی بهترین شیوه از نظر وکلای حاذق و متخصص در دعاوی ملکی در تهران وکالت، تغییر نام تسهیلات به نام خریدار جدید و انتقال قانونی سند مالکیت به خریدار جدید است.

« فسخ معامله »

✍ فسخ در لغت به معنای نقض، زایل گردانیدن، تباه کردن و شکستن آمده است فسخ که به آن انحلال ارادی قرارداد نیز گفته می شود، در اصطلاح حقوقی عبارت است از پایان دادن حقوقی به قرارداد به وسیله یکی از دو طرف قرارداد یا شخص ثالث.

✍ به فسخ قرارداد انحلال ارادی قرارداد نیز گفت می شود.
گاهی در یک قرارداد لازم حق فسخ پیش بینی می شود. بدین ترتیب به یک طرف اجازه یا اختیار داده می شود که قراردادی را که برای طرفین لازم الاجرا است، تحت شرایطی بر هم بزند. به آن اختیار اصطلاحاً خیار فسخ ناشی از قرارداد یا خیار قراردادی گویند.

وکیل خوب ملکی در تهران

« ماهیت فسخ »

✍با توجه به تعریفی که از فسخ ارائه شد، می توان گفت فسخ، انشای یک طرفه انحلال قرارداد و تعهد می باشد، و مانند ابراء نوعی ایقاع است، یعنی اینکه یک طرف به طور مستقل می تواند حق فسخ خود را اعمال نماید بدون این که نیازی به رضایت طرف دیگر باشد که به این عمل ایقاع گفته می شود.

بنابراین مبنای فسخ قرارداد ممکن است متفاوت باشد. یعنی این که فسخ قرارداد ممکن است مبتنی بر حقی باشد که یا به وسیله توافق طرفین ایجاد شده است یا به وسیله حکم مستقیم قانون به وجود آمده است و این حق برای یکی از طرفین یا هر دو طرف و یا حتی برای شخص ثالثی بوجود می آید.

وکیل خانم در تهران = رعایت اصول قانونمندی و پرستیژ حرفه ای *

نکته ۱- مشاوره حقوقی به صورت حضوری صرفا با تعیین وقت قبلی ارائه می گردد.

نکته ۲- مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی- آنلاین امکانپذیر می باشد.

نکته ۳- مشاوره حقوقی حضوری- غیر حضوری دارای هزینه می باشد.

نکته ۴- حق الوکاله قابلیت اقساط دارد.

جهت ارتباط با دفتر حقوقی سرکار خانم محبوبه توکلی وکیل پایه یک دادگستری لطفاً در ساعات تعیین شده و با شماره های ارتباطی ذیل تماس حاصل فرمایید.

ساعات پاسخگویی به وقت ایران- تهران
صبح ها ۲-۹ عصر ها ۸-۴

شماره های تماس:

۰۹۱۱۴۳۰۳۰۵۳

وکیل خوب در تهران
وکیل خوب تهران
وکیل خانم تهران
بهترین وکیل خانم در تهران
بهترین وکیل خانم تهران
وکیل خوب خانم در تهران
وکیل خوب خانم تهران
وکیل متخصص خانم در تهران
وکیل متخصص خانم تهران
وکیل خانواده در تهران
وکیل طلاق در تهران
وکیل طلاق تهران
وکیل ملکی در تهران
وکیل ملکی تهران
وکیل خوب ملکی در تهران
بهترین وکیل ملکی در تهران
بهترین وکیل ملکی تهران