ارسال پیام در واتس‌اپ

بهترین وکیل طلاق در رشت – گیلان

✍ دپارتمان گیلان وکالت بعنوان تنها دپارتمان حقوقی – تخصصی در رشت – گیلان با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی مفتخر است ضمن رعایت اصول قانونمندی و پرستیژ حرفه ای، حقوق حقه افراد را احقاق نماید.

✍ مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی توسط وکلای مجرب و متخصص اعم از وکیل آقا – وکیل خانم در هر یک از دعاوی حقوقی و امور کیفری به صورت تخصصی از جمله:

✍ مشاوره حقوقی- وکالت تخصصی در دعاوی ملکی، املاک و اراضی در رشت-گیلان
مانند: دعاوی خلع ید، رفع تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند رسمی، املاک مشاع، تخلیه املاک تجاری، اثبات مالکیت… در رشت-گیلان

✍ مشاوره حقوقی-وکالت تخصصی در ابطال معامله، فسخ مبایعه نامه، فسخ قرارداد… در رشت-گیلان

✍ مشاوره حقوقی_ وکالت تخصصی
در انواع دعاوی تجاری مانند چک،  سفته ، وصول مطالبات … در رشت-گیلان

✍ مشاوره حقوقی _وکالت تخصصی
در انواع دعاوی خانواده: مانند  مطالبه مهریه، طلاق، طلاق توافقی، عدم تمکین… در رشت-گیلان

✍ مشاوره حقوقی_وکالت تخصصی در امور کیفری مانند: کلاهبرداری، جعل، خیانت در امانت، انتقال مال غیر…در رشت-گیلان

✍ مشاوره حقوقی_وکالت تخصصی در انواع دعاوی وصایت، ارث، گواهی انحصار وراثت، تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث… در رشت-گیلان

* گیلان وکالت = رعایت اصول قانونمندی و پرستیژ حرفه ای *

در چه مواردی زن می‌‌تواند از دادگاه تقاضای طلاق نماید؟

۱-عدم پرداخت نفقه زن و انجام سایر حقوق واجب زن به مدت شش ماه.

۲-بدرفتاری غیر قابل تحمل مرد با زن و فرزندان.

۳-بیماری خطرناک غیر درمان مرد در حدی که سلامت زن را به خطر اندازد.

۴-دیوانه بودن مرد در زمانی که امکان فسخ نباشد.

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

۵-اشتغال مرد به کاری که به حیثیت و آبروی زن و مصالح خانوادگی او لطمه می‌‌زند.

۶-محکومیت به حبس در حال اجرا از ۵ سال به بالا ( مرد در زندان باشد ).

۷-اعتیادی که به اساس زندگی خانوادگی ضرر بزند مانند اعتیادی که منجر به بیکاری مرد شود.

۸-ترک بدون علت خانواده یا غیبت یکسره به مدت ۶ ماه بدون دلیل موجه.

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

۹-محکومیت قطعی زوج در اثر ارتکاب به جرمی، که اجرای مجازاتش آبرو و موقعیت زن رابه خطر بیاندازد.

۱۰-بچه‌‌دار نشدن مرد پس از ۵ سال زندگی مشترک.

۱۱-مفقودالاثر شدن زوج به مدت طولانی( به مدت ۶ ماه از زمان مراجعه زوجه به دادگاه).

۱۲-ازدواج مجدد مرد بدون اجازه همسرش.

 

 

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

نداشتن تفاهم اخلاقی دلیل طلاق محسوب می شود؟

خیلی از مراجعین و متقاضیان طلاق در مواجه با قاضی و وکیل، دلیل طلاق را نداشتن تفاهم اخلاقی عنوان می کنند. واقعیت این است که هر کدام از زوجین متقاضی طلاق، دلایل طلاق مخصوص به خود را دارند.

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

چه بسا با دشواری ها و بی احترامی هایی در زندگی زناشویی مواجه هستند که فقط بین زن و شوهر بوده است و دلایلی برای اثبات آن ندارند.
اما دادگاه هم اصطلاحا نیازمند مدرک و دلیل است. طلاق از طرف مرد (زوج) یا طلاق از جانب زن (زوجه) را می بایستی از هم تفکیک کرد.


بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

با توجه به این که اختیار طلاق در قانون و فقه شیعه برای مرد است. درخواست طلاق زن از دادگاه خانواده علی رغم مخالفت شوهر، نیازمند دلیل است.
اگر زنی وکالت از شوهر در طلاق ( وکالت از سوی شوهر در طلاق دادن خود) نداشته باشد یا می بایستی یکی از شروط ۱۲گانه ضمن عقد ازدواج را اثبات نماید یا برای دادگاه ثابت نماید که زندگی مشترک او با شوهر باعث عسر و حرج می باشد.

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

لذا صرف این که زنی بگوید نداشتن تفاهم اخلاقی با شوهر دارم مطلقا کارگشا و مفید نخواهد بود.

البته طلاق از جانب زوجه، از تخصصی ترین دعاوی مرتبط با امور خانواده می باشد وجود وکیل طلاق و اشراف او به رویه قضایی دادگاه های خانواده، دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور اهمیت بسیار دارد.

اما طلاق از طرف مرد، نیازمند دلیل نیست اگرچه قاضی رسیدگی کننده به رای حتما در مورد علت طلاق از زوج یا وکیل او جویا خواهد شد و چه بسا که تلاش کند که رفع کدورت بین زوجین انجام شود ولی واقعیت این است که حتی مرد بی دلیل موجه هم می تواند با پرداخت حقوق مالی همسر از دادگاه تقاضای طلاق کند. به عبارت دیگر امکان رد کردن دعوای طلاق زوج به دلیل نداشتن دلیل موجه امکان پذیر نیست. اگر هم دادگاه خانواده ای چنین حکمی صادر کند در دادگاه های عالی تر (تجدید نظر و دیوان) نقض می شود.

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

یکی از با تجربه ترین وکلای خانواده و بهترین وکیل طلاق در رشت و گیلان وکالت در خصوص مبحث صلاحیت و حضانت فرزند یا فرزندان در موقعیت و شرایط طلاق زوجین و یا…به نکات مهمی که می تواند مطرح نظر واقع گردد اشاره می نماید:

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

هیچ یک از والدین حق ندارند دیگری را از دیدن فرزند محروم کنند. پدر یا مادری که حضانت فرزند را بر عهده دارد حق ندارد دیگر والد را از دیدن طفل محروم کند چون این یک کار غیر قانونی است و اگر چنین اتفاقی رخ دهد در مرجع قضایی ذی‌صلاح قابل پیگیری خواهد بود.

در صورتی که دادگاه حضانت را به یکی از والدین بدهد و بعد ثابت شود که سلامت کودک نزد او در معرض خطر است یا اینکه پدر یا مادری که حضانت فرزند را برعهده دارد او را وادار به کار کند و یا کودک را مورد ضرب وجرح قرار داده و این کار را تکرار کند دادگاه حضانت را از وی گرفته و به والد دیگر می‌سپارد. پس این طور نیست که وقتی پدر یا مادر حضانت را گرفتند دیگر فرزند را به حال خود رها کنند، به بیان دیگر بر عهده گرفتن حضانت فرزندان تکلیف پدر و مادر است و نمی‌توانند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنند.

با توجه به ماده ۱۱۹۸ قانون مدنی در صورت حیات پدر، نفقه اولاد به عهده پدر است و در نبود پدر یا عدم استطاعت مالی پدر به عهده پدربزرگ (و اجداد پدری اولاد) می باشد.

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

همچنین در مواردیکه حضانت فرزند به مادر سپرده شود، پدر یا پدربزرگ باید نفقه فرزند را طبق رأی دادگاه پرداخت نماید و اگر پدر از تأدیه نفقه اولاد خود امتناع نماید، به موجب ماده ۶۴۲ قانون مجازات اسلامی به سه ماه و یک روز تا پنج ماه حبس محکوم می گردد. نفقه طفل عبارت از هزینه مسکن، خوراک، پوشاک، اثاث البیت و سایر هزینه های ضروری از قبیل درمان و تحصیل می باشد.

اگر پدر یا مادری که وظیفه نگهداری از طفل را بر عهده دارد، دچار انحطاط اخلاقی شود یا به نحوی سلامت یا تربیت کودک را با خطر مواجه کند، حضانت طفل از آنها سلب خواهد شد.بر اساس ماده ۱۱۷۳ قانون مدنی «هر گاه در اثر عدم مواظبت یا انحطاط اخلاقی پدر یا مادری که طفل تحت حضانت او است، صحت جسمانی یا تربیت اخلاقی طفل در ‌معرض خطر باشد، محکمه می‌تواند به تقاضای اقربای طفل یا به تقاضای قیم او یا به تقاضای مدعی‌العموم هر تصمیمی را که برای حضانت طفل‌مقتضی بداند اتخاذ کند.»

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان

تعيين هزينه متعارف جهت حضانت، با دادگاه و پرداخت آن به‌عهده پدر يا جد پدري است. طبق ماده ۴۷ قانون حمايت خانواده، دادگاه در صورت درخواست زن يا ساير اشخاص واجب‌النفقه، ميزان و ترتيب پرداخت نفقه آنان را تعيين مي‌‌‌کند.

البته از آن‌جا که حضانت حق و تکليف ابوين است، مادر نمي‌تواند بابت خود وظيفه حضانت و نگه‌داري طفل، اجرتي مطالبه کند و تنها نفقه کودک قابل مطالبه است. (البته شير دادن با حضانت متفاوت است، زيرا شير دادن جزو وظايف زن نيست؛ در حالي‌که حضانت تکليف زن است.)

اگر مادر تأمين هزينه‌ها را قبول کرد، اما پس از مدتي منصرف شد و يا به هر دليل ديگري توان پرداخت نداشت، مي‌تواند دوباره از پدر بخواهد که او هزينه‌هاي فرزند يا فرزندان را تأمين کند. در صورت مخالفت پدر، مادر حق دارد با مراجعه به دادگاه، پدر را از طريق قانون مجبور به پرداخت نفقه کند؛ زيرا پرداخت نفقه از نظر قانوني همچنان بر عهده پدر است.

بهترین وکیل طلاق در رشت-گیلان 

در تعيين نفقه توسط دادگاه، شرايطي از قبيل سن، نيازهاي روزمره، موقعيت‌هاي اجتماعي، محل اقامت و … مورد نظر خواهد بود. در هر صورت پس از تعيين هزينه متعارف توسط دادگاه، مادر يا نماينده قانوني او مجاز به دريافت هزينه مزبور خواهد بود.

✍ مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی در انواع دعاوی خانواده از جمله دعوی طلاق ، طلاق توافقی، مطالبه و وصول مهریه، اعسار و تقسیط مهریه، الزام به تمکین، مطالبه نفقه، دعاوی ارث، وصایت … توسط وکلای مجرب و متخصص آقا و خانم در  دپارتمان تخصصی- حقوقی گیلان وکالت با مدیریت جناب آقای سعید عابدیان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی و با حضور افتخاری سرکار خانم محبوبه توکلی وکیل محترم پایه یک و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری مرکز ( تهران)

جهت ارتباط با موسسه حقوقی فرزانگان عدالت « گیلان وکالت» می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن مؤسسه: ۸۶-۳۸-۲۶-۳۳-۰۱۳

همراه موسسه: ۳۰۵۳-۴۳۰-۰۹۱۱

نکته ۱- مشاوره حقوقی به صورت حضوری با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق الذکر ارائه می گردد.

نکته۲ – مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی _ آنلاین امکانپذیر می باشد.

نکته۳-  مشاوره حقوقی حضوری _ غیر حضوری دارای هزینه میباشد.

نکته ۴- حق الوکاله قابلیت اقساط دارد. زمان ملاقات به وقت ایران _ رشت : روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.

سایر مطالب مرتبط:

وکیل خانواده در رشت

بهترین وکیل مهریه در رشت

بهترین وکیل طلاق در رشت

بهترین وکیل طلاق توافقی در رشت

بهترین وکیل خانم در رشت

وکیل در رشت

بهترین وکیل در رشت

بهترین وکیل رشت

وکیل خوب در رشت

بهترین وکیل گیلان

مشاوره حقوقی در رشت 

وکیل ملکی در رشت

بهترین وکیل ملکی در رشت

بهترین وکیل چک در رشت

وکیل سفته در رشت 

وکیل فسخ قرارداد در رشت 

وکیل فسخ معامله در رشت

وکیل ارث در رشت 

بهترین وکیل کیفری در رشت 

بهترین داوری در رشت