ارسال پیام در واتس‌اپ

وکیل خانم در رشت

برخی عواملی که باعث خیانت و دلزدگی مردان نسبت به زندگی زناشویی و نتیجتا طلاق بین زوجین می گردد عبارتند از:

وکیل خانم در رشت

۱- مدام تحت کنترل زن باشد.
در خصوص ارتباط با دوستان، اقوام و حتی خانواده هم می بایست از زن تبعیت و اجازه دریافت نماید و از اینکه وقتی با افراد مورد نظر ارتباط داشته باشد، احساس ترس و دلهره دارد.

۲- همواره مورد نصیحت، سرزنش و گلایه های مدام زن قرار دارد و زن نیز به خوبی قادر است از شرایط موجود… به خودخواهانه ترین شکل ممکن از غیرت صادقانه و حس مسئولیت پذیری مرد امتیاز گیری نموده و نهایت سوء استفاده جهت ارضای خواسته های درونی و تسویه حساب های شخصی خود را به نحو احسن انجام دهد.

وکیل خانم در رشت

۳- مرد فاقد غار مردانگی بعبارتی همان خلوت و حریم خصوصی می باشد.

۴- مرد فاقد مدیریت بوده و به همین دلیل، زن مدیریت را در دست گرفته و حتی بر روابط اجتماعی و احساسی مرد تسلط بیمار گونه پیدا می کند.

محبوبه توکلی این وکیل خانم در رشت در ادامه به این نکته نیز اشاره می نماید که یکی از علائم مردی که در زندگی زناشویی فاقد قدرت مدیریتی بوده و ضعیف عمل میکند و نتیجتا از زندگی زناشویی خود خسته شده و تمایل به تجربه یک احساس عاشقانه جدید و توأم با آرامش دارد این هشدار می تواند باشد که: (( مرد صرفا جهت حفظ ظاهر و نزد عموم تظاهر به انجام مدیریت دارد ولی در بطن زندگی زناشویی این مدیریت معکوس است و مدیریت حقیقی با زن می باشد. بطوریکه مرد در گفتن برخی کارها و روابطی که دوست دارد انجام دهد به زن، دچار دلهره و ترس است. در حالیکه چنین ترس و تحت کنترل شدید بودن نوعی بیماری زناشویی محسوب می شود که اگر پیشگیری نگردد قطعا منجر به اضمحلال شخصیت مردانگی شوهر خواهد گردید. ))

وکیل خانم در رشت

۵- در دوران نامزدی که به دوران کسب شناخت معروف است. بجای تمرکز بر کسب شناخت و ویژگی‌های شخصیتی طرف مقابل، متأسفانه خیلی عجولانه درگیر ابعاد احساسی و عاطفی شده و همین عامل موجب می گردد که پس از ازدواج و فروکش غلیان آن هیجانات احساسی حقایق شخصیتی که قبلا نهفته و پنهان بود روشن گردد و بعضا فرد دچار پشیمانی و نا امیدی و حتی خیانت می گردد.

مشاوره حقوقی و و وکالت تخصصی در دعاوی خانواده از جمله طلاق، طلاق توافقی، مهریه، ارث، دعاوی ملکی، تنظیم قراردادهای ملکی، الزام به انجام تعهدات قراردادی- دعاوی تجاری از جمله چک، سفته و سایر دعاوی حقوقی… خود را به وکلای مجرب و متخصص آقا و خانم در دپارتمان حقوقی- تخصصی گیلان وکالت بسپارید.

وکیل خانم رشت

جهت ارتباط با موسسه حقوقی فرزانگان عدالت « گیلان وکالت» می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن مؤسسه: ۸۶-۳۸-۲۶-۳۳-۰۱۳

همراه موسسه: ۳۰۵۳-۴۳۰-۰۹۱۱

نکته ۱- مشاوره حقوقی به صورت حضوری با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق الذکر ارائه می گردد.

نکته۲ – مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی- آنلاین امکانپذیر می باشد.

نکته۳-  مشاوره حقوقی حضوری -غیر حضوری دارای هزینه میباشد.

نکته ۴- حق الوکاله قابلیت اقساط دارد. زمان ملاقات به وقت ایران رشت : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.

سایر مطالب مرتبط:

وکیل چک در رشت

وکیل تصرف عدوانی در رشت

بهترین وکیل ملکی گیلان

وکیل کیفری در رشت

وکیل خانم در رشت

وکیل ارث در رشت

وکیل طلاق در رشت – گیلان

وکیل مطالبه مهریه رشت

وکیل طلاق توافقی در رشت

وکیل انتقال مال غیر رشت