ارسال پیام در واتس‌اپ

« مداومت به تحقق انتخابات آنلاین خواسته ای سنجیده و مطلوب است.»

در حالیکه فراهم بودن بستر و شرایط لازم جهت انبازی و شرکت کلیه اعضای محترم کانون وکلای مرکز با هدف اتخاذ تصمیم و تأثیر در سرنوشت صنفی، خواسته ای کاملا صائب و منطقیست و از بدیهیات مبرهن است که این قسم از اعضای محترم کانون نیز حق داشته باشند از مکانیسم لازم و شرایط تسهیل در انجام تکلیف صنفی و ثبت آرای خود برخوردار گردند.
همچنین با عنایت به بررسی های بعمل آمده به نظر می رسد در تفسیر مفاد آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۴با توجه به رعایت اقتضائات و همگامی با تحولات علمی روز، قید عبارات صندوق ضبط آرا و اوراق ممهور به هیئت نظارت، جنبه حصری نداشته و نظر به توضیحات فنی از سوی جناب آقای علیزاده ثابت بعنوان مشاور محترم انفورماتیک کانون مرکز، اوراق مزبور می‌تواند به صورت برگه های الکترونیک با رعایت همان امنیت و ویژگی های قانونی تعبیه گردد. در این خصوص لازم به ذکر است، تبادر ذهنی جامعه از نهاد وکالت همواره بعنوان یک مستقبل و پیشرو در بهره جویی از انواع نوآفرینی ها و ابداعات خواهد بود.

در ادامه همچنین مع الأسف با التفات به طرح جدیدی از بروز تهاجمات و مداخلات تخاصم گونه در راستای نقض استقلال کانون های وکلا و ایضاً حدوث شرایط اضطراری فعلی (Coronavirus) انتظار می رود در این بزنگاه تاریخی ریاست محترم هیئت نظارت و متولیان ذی ربط از تمام پتانسیل و همت خود در راستای اجابت هر چه سریعتر در خصوص این خواست مورد وفاق از سوی اکثر همکاران « انتخابات آنلاین» اقدامی مقتضی و عاجل اعمال نمایند.

رجاء واثق می رود که ان شاءالله متعاقب تحقق این مطلوب و حصول این مجال، انتخاباتی شایگان با مشارکت حداکثری از سوی جمهور اعضای وکلای کانون مرکز جهت نیل به سوی شایسته سالاری محض در خانه صنفی مان شاهد باشیم.

ارادتمند: محبوبه توکلی وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی کانون وکلای مرکز( تهران)

جهت ارتباط با موسسه حقوقی فرزانگان عدالت « گیلان وکالت» می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن مؤسسه: ۸۶-۳۸-۲۶-۳۳-۰۱۳

همراه موسسه: ۳۰۵۳-۴۳۰-۰۹۱۱

نکته ۱- مشاوره حقوقی به صورت حضوری با تعیین وقت قبلی از طریق شماره های ارتباطی فوق الذکر ارائه می گردد.

نکته۲ – مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی- آنلاین امکانپذیر می باشد.

نکته۳-  مشاوره حقوقی حضوری -غیر حضوری دارای هزینه میباشد.

نکته ۴- حق الوکاله قابلیت اقساط دارد. زمان ملاقات به وقت ایران رشت : روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.

سایر مطالب مرتبط:

وکیل چک در رشت

وکیل تصرف عدوانی در رشت

بهترین وکیل ملکی گیلان

وکیل کیفری در رشت

وکیل خانم در رشت

وکیل ارث در رشت

وکیل طلاق در رشت – گیلان

وکیل مطالبه مهریه رشت

وکیل طلاق توافقی در رشت

وکیل انتقال مال غیر رشت